Sally Nygårds

Höstmarknad

Kategori: Allmänt

I torsdags gjorde jag något som jag inte gör så ofta. Jag skrev kontrakt! I oktober bli jag nämligen sambo med Kristoffer!!!
Allt gick jättefort, kikade på lägenheten i onsdags och skrev kontrakt i torsdags. Men är såna himla köer i Bollnäs så kändes bra att vi bestämde oss fort :)
I fredags var pappa påväg upp från Borås efter att ha dumpat syster som ska börja universitet också bilade vi till Jokkmokk.
Kom fram vid midnatt och var ute till 02. På lördagen åt vi bästa vårrullarna till lunch och gick på marknaden lite. For ut vid 21 och hade bästa utgången på länge. Var i kåtorna, dansade sönder golvet till Kitok, träffade mysiga människor jag inte träffat på 100 år, åt godaste maten på grillen, somnade i trappuppgången där det var efterfest, trodde jag tappade bort min sko som nu är hittad.
I söndags raceade Kristoffer och jag till Kåbban för att luncha med mammorna. Kicki gifte sig även i lördags, ingen visste om det förutom mamma och pappa! Men jättekul för dem iaf :)
Åkte med nattåget tillbaka till Bollnäs och kom fram tidigt imorse.
 
(Klockan 06 på morgonen med köldskada på högerfot pga av kall asfalt... Men Cissi bjussa iaf på chips ♥)
 


Kommentera inlägget här: