Sally Nygårds

Rengsjö

Kategori: Allmänt

Började helgen med tårtkalas hos morfar som fyllde 83, sen for jag och Therese och badade, och efter det vart det pizza och filmmys hos Carina med Therese och Lina, hann dock inte se så mycket då jag for till Rengsjö för att fara på Strömmingsleken med Mogge och några kompisar till han. Vart där nån timme, jag vann även en kexchoklad på 2 kg!!
Sov i Rengsjö och på lördagen tog vi det lugnt, badade, åt hamburgare, tvättade bilar osv. For in till Bollnäs ett tag och sen tillbaka till Rengsjö där det vart röj.
I söndags åt vi brunch i Arbrå och for och badade efter det, var sen på sjön i nån timme. Jag somnade ett tag då jag hade huvudvärk. Kom hem vid 21 och somnade nästan direkt.
Har varit skönt att ha gjort nåt i helgen, känns mindre bra att jag hade skolgrejor som skulle göras som inte vart gjord. Men tänker poistivt och räknar med att jag hinner med allt sånt i veckan :)
 


Kommentera inlägget här: