Sally Nygårds

Myspys

Kategori: Allmänt

Känns som att det mest blir helgsuppdateringar från mitt håll..... Finns inte mycket roligt att skriva om vardagen så fortsätter väl med helgerna då???! (Fast ska bättra mig på vardagarna också)
Jag skippar fredagen då den sneade lite. I lördags var jag med Simon och Mogge hela eftermiddagen. Mot kvällskvisten for vi till Mogge och sen vidare in till Bollnäs på förfest. Vi avslutade med O'Learys där jag träffade Elin och hennes kompisar, helt oplanerat vilket gör det hela mycket coolare juuu.
I söndags for jag till Edsbyn med Emma och Elin där vi skulle kolla Maze Runner: The Scorch Trials med Dinah och Unni. Vi sov hos Dinah och på måndag morgon vaknade jag upp till sång, tända ljus och kladdkaka. Orsak: jag fyllde 19.
Skolan flöt på bra (potatisbullar till lunch, kunde inte bli bättre) och vid 16 hämtade Elin upp mig. Åt middag hos henne, hälsade på farfar och fikade där med Elin, Lars och Marie. Efter det for vi till Elin och kollade film. Sov över där och fick skjuts in till skolan idag. Mysigaste kvällen och bästa Elin ♥♥♥
 
Fick just den är bilden skickad till mig av Elin, tror vi hade det jättekul :))
 
Kommentera inlägget här: