Sally Nygårds

Fortsätterrrrr

Kategori: Allmänt

Fortsätter marknadsinlägget här annars hade det blivit så himla lååångt.
I måndags klev jag upp till skolan och trodde bara jag var sliten efter helgen och bilresan men gick hem efter första lektionen och sov mest. Hade ont i hela kroppen och kände mig som en sten, tung alltså. Efter Simon kom hem från jobbet for vi och badade och bastade vilket var skönt, som lite sjukligt spalyx.
På tisdagen kämpade jag mig upp till skolan och gick nästan hela dagen iaf. Tisdag natt vart Simon sjuk så båda vi stannade hemma resten av veckan då vi tippade på marknadsinfuensan som pappa så fint kallade det, många i Jokkmokk som råkade ut för den.
I helgen åkte jag på en förkylning som för att avsluta marknadssjukan. Förkylningen håller i men jag kämpar emot, intalar mig att jag är on top och tar mig iväg till skolan iaf. Om tre månader är jag klar med skolan och om fyra månader har jag tagit studenten.
 
Har firat Emma i helgen också som vart 18 förra veckan!
 
Kommentera inlägget här: