Sally Nygårds

Vintermarknad

Kategori: Allmänt

Öh hejsaaaan!
Såklart har Simon och jag deltagit i Vintermarknaden i år, vi for efter skola/jobb onsdagen och sov i Kåbdalis, käkade lite mysmiddag med mamma. På torsdagen gjorde vi oss hemmastadda hos Cissi, i en liten sovalkov där vi tre skulle sova och mellan 11-15 jobbade vi hos Lisa och sålde souvasrullar. Jobbade så hela helgen iofs så ni vet.
Röjde på torsdag, fredag och lördag, hann även med en sväng på akuten för Emma prompt skulle dunka mitt huvud i marken, men jag är hel så det är okeeeeej.
På söndagen åkte vi till Kåbban och käkade lunch med pappa, sa hejdå till Mamma och Kicki, och hann med en sväng upp i backen för att hälsa på Mogge. Var där tills de stängde klockan 16 sen for jag och Simon ner för backen i sopsäckar och guuuuud så fort det gick, skojar inte ens, det var sköj!
Kom till Bollnäs halv 2 på natten tror jag, sov och var förvirrad när vi kom fram så jag kanske ljuger...... Var helt slut iaf.
 
Myste med Tindra på torsdagsmorgonen innan vi for mot Jokkmokk, Tindra ser däremot inte ut att trivas...
 
Kommentera inlägget här: