Sally Nygårds

Gymnastik

Kategori: Allmänt

Igår fick jag förfrågan om att hjälpa till som tränare åt ett gäng gymnaster nu ikväll då några tränare inte kunde komma. Det kändes jättebra och jag tackade ja. Jag kom hem därifrån för ettt tag sen och det var så mysigt! Fick lite abstinens med tanke på att jag tränat gympa i ca tio år. Slutade för sex år sen så lite ringrostig på alla namn och övningar var jag. Jag hade helt klart kunnat tänka mig att mjukstarta med gympan igen bara för att ha något att göra. Men bortsett från min gymnastikabstinens så var det faktiskt också väldigt roligt att få träna de små tjejorna! Jag hade gärna varit mer inblandad i deras förening om det inte hade varit så långt att åka (Kåbdalis-Jokkmokk) för att hjälpa till som tränare några kvällar i veckan.
Kommentera inlägget här: